Leerlingenraad

De school heeft een leerlingenraad met een vertegenwoordiger uit elke groep. De leerlingenraad vergadert ongeveer 4 x per jaar en bij speciale gelegenheden.De leerlingenraad is opgedeeld in 2 groepen: de bovenbouw en de onderbouw. Ongeveer 1 keer per 2 maanden (voor een schoolvakantie) komt de leerlingenraad bij elkaar om met de directeur en een teamlid van gedachten te wisselen over belangrijke dingen voor de school en/of de inrichting van het plein. Denk bijvoorbeeld aan de pleinregels, veiligheid op school en de aankleding van het schoolplein. Maar ook wordt gesproken over het onderwijs en de manier van lesgeven.

De leerlingenraad heeft een eigen voorzitter en secretaris. Alle leerlingen kunnen hun ideeen voor de leerlingenraad deponeren in een speciale brievenbus.

Nieuws

De leerlingenraad voor schooljaar 2023-2024 bestaat uit; Fayen (groep 4), Milan (groep 5), Niek (groep 6) en Alys (groep 7) namens groep 7 en 8.

Vacatures Goud

Goud Academie